Dia de bonitols

martes, 5 de julio de 2011

By Repor "Pesca d'illes"

Bueno aquest dia te molt per explicar...be resumint:

Divendres un dia de lo mes agoador despres de fer les meves 10hrs diaries...marxem cap a empuriabrava les 20h tocades arrivavem...,ja mirava el relloje pensant que a les 4 tenia que esar em peu per una jornada de pesca acompanyada per un "mini" repor que tots ja abreu vist, total a lo que anava les 20h jeje el meu cunyaete el canal fen veure que pescava jejej i va el nem a veure...total sens fan les 22h...la xicota nem a sopar? pos binga a sopar! sopar i tota la pesca ens tocaven les 24h!!i jo mare de deu 4 hores per dormir...pfff binga cap el llit que ja tocaven la 1!!...zzzzzzzzz

Les 4 el mobil pipipippipip el meu pare fent de despertador!(menus mal jejej), binga peus amun i volan a l'Estartit!!.
Alla ja mesperava el meu pare tot ensios per ser ja a l'aigua, descarreguem pim pam i cap a l'aigua...10 palades obru carrets i fins a medes ni picada, pensu cagum deunet mort per les fotos pude urem d'ensenyar les cigales...
Total proverem el jiging iam que i paaaaammmmm!!primer un bis buenuu.....ja no farem cucut (pensan), tornemi...paaammmm el meu pare pel talkyyy en tinc un!!i pensan de puta mare!!tiru el jig i pammm!!!otro...i axi duran un ratu...total el peix ens va estar de costat i a les fotos van donar un color com deu mana!!

Aqui us en deixo unes que tinc...






1 comentario:

  1. Miquel soc Chinesteta, encantat d´escriuret amic.
    L´article quedà de meravella, felicitats, ton pare i tu sou uns cracks del kayak.

    Seguiré el teu blog de prop.
    Salut!!!!!.
    Jose

    ResponderEliminar