Dia de bonitols

martes, 11 de octubre de 2011

Dia de bisos

Aquesta setmana vam esta provant em la modelitat de currica i jiging i no vam tenir sort, per aixo vam decidir a provar de pescar em sardina, era una experiencia nova , mai u aviem practicat i ens va arreclar el dia va ser d'allo mes divertit.
Arriverem a un punt que hi havia molta barca practicant la pesca em sardina, arrivem parem el motor enfilem la sardina i tirem a l'aigua, i no piquen...agafu em la ma uns quants trosos de sardina i u tiru a l'aigua, trec el cap miru a l'aigua i beig un munt de bisos de bona mida abordant la sardina!!!i li dic em en cuñao bua mira aixo!!!els dos fliparem!recullu la canya ja que la tenia a mes profunditat i deixo la sardina de la canya alla on i eren tots...i tots alla, men fot fava un i no s'enganxa i jo ostia santa!en be un altre i paaammmm!!!!la meva sorpresa va ser em la força que arriven a tenir aquets animals!i aixi un rera altre compaginan em el meu cuñat en treia jo un i ell un altre, molt divertit!!fins que de cop i volta ni un bis tots ven tips de menjar la sardina que anavem cevan van tocar el dos...una vegada mes vam disfrutar moltissimmm!!!!!!                                     
                           
 Aqui us deixo un video en el que u pudeu veure en directe:                           

  http://www.youtube.com/watch?v=KNQggwLu-1o

I com no, les fotos!!



http://www.youtube.com/watch?v=KNQggwLu-1o

No hay comentarios:

Publicar un comentario