Dia de bonitols

martes, 11 de octubre de 2011

Dorada inesperada!!

En aquest dia la nostra inencio no era anar a pescar, sino de passar un dia de platja em les dones, pero laficio apreta i a ultima hora vam decidir agafar un parell de canyes i una caixa de cucs per matar el temps mentres les dones es posaven com gambes el sol!
Ens vam situar a l'espigo ven aprop de la platja aixis podiem compaginar les dos coses, passar un dia de platja em les dones mentres passavem el monu de la pesca.
Va comenssar a ser una pesca molt entretinguda ja que ens van entrar aquells sarps i doradelles que no passaven dels 10 cm...pude ja en portavem una 12..., be la xicota i ens diu e aquella canya an picat i li respong si son merdetes petites...el cunyat es disposa a treure la meva canya i diu cullons aixo es gros!!i jo ven sorpres pero a la vegada pensant merda no portem salabret! pro buenu peus a l'aigua ell nar recullint fins que els meus peus beig una dorada ven maca!!i cullons quina sorpresa l'agafu com baix poder i ale!!un altre dia que una bestiola ens va arreclar el mati!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario