Dia de bonitols

lunes, 10 de octubre de 2011

Primer dia desde Zodiac

Be el primer dia que estrenavem la zodiac em el meu cuñat:

Un dia de noves experiencies ia que sortiem per primer dia a pescar em ella...
Tot molt be vam descobrir que la velocitat canvia molt degut les persones que i neveguin, tots dos de conya a tota ostia!

No hi havia molt moviment de peix pero a primera hora vam treure una barrecuda ven maca que ens va arreclar tot el dia! la captura va ser molt graciosa:
Vam sortir per la rubina, vam comensar fent el curri un bon tros i res...arrivem a un punt clau que molts coneixem i li dic va ara toca fer el jiging per aqui que sol sorir algu...tirem les canyes cadescu una i res...el meu cunyat per variar una mica nose que va fer que em mira i em diu ya le liat...i jo enfi te la meva canya que ja l'arreclu jo, estic alla desfent un d'aquells nusus de campionat mentres ell em la meva canya continua fent el jiging i de cop sentu zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...........el carret!!!!i li dic que ja me las engenxat no?el miru i ma diu: nono e agafa algu!!!i sisi despres d'una lluita de uns deu min la vam tenir alla una barrecuda ven maca va pillar el tiu!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario